Wednesday, September 18, 2019
Essays --
INTRODUCERE ÃŽn condiÃ
£iile economiei de astÃÆ'zi, angajarea este un proces important atà ¢t pentru organizaÃ
£ie, cà ¢t Ã
Ÿi pentru viitorul angajat. Pe de-o parte, organizaÃ
£ia cautÃÆ' candidatul care sÃÆ' à ®ndeplineascÃÆ' cà ¢t mai multe dintre cerinÃ
£ele postului, iar pe de altÃÆ' parte, candidatul à ®Ã
Ÿi doreÃ
Ÿte un loc de muncÃÆ' care sÃÆ'-i satisfacÃÆ', à ®ntr-o proporÃ
£ie cà ¢t mai mare, nevoile. Este un demers dificil pentru ambele pÃÆ'rÃ
£i. Angajarea este o laturÃÆ' deosebit de importantÃÆ' a activitÃÆ'Ã
£ii de gestiune a personalului, deoarece reprezintÃÆ' o condiÃ
£ie esenÃ
£ialÃÆ' a creÃÆ'rii unei organizaÃ
£ii Ã
Ÿi pentru cÃÆ' este o activitate permanentÃÆ'. Recrutarea Ã
Ÿi selecÃ
£ia de personal este o operaÃ
£iune esenÃ
£ialÃÆ' Ã
Ÿi dificilÃÆ', care are o influenÃ
£ÃÆ' majorÃÆ' asupra à ®ntregii activitÃÆ'Ã
£i a organizaÃ
£iei . Rolul acestei operaÃ
£iuni este de a identifica "omul potrivit la locul potrivit". Subiectul lucrÃÆ'rii este de actualitate, pentru cÃÆ' angajarea reprezintÃÆ' un proces prin care toÃ
£i trecem sau ne dorim sÃÆ' trecem, de aceea cunoaÃ
Ÿterea etapelor poate sÃÆ' contribuie la creÃ
Ÿterea Ã
Ÿanselor de angajare. RECRUTAREA DE PERSONAL Recrutarea reprezintÃÆ' activitatea managementului resurselor umane ce are rolul de a identifica candidaÃ
£i pentru posturile vacante oferite de organizaÃ
£i, pentru ca aceasta sÃÆ' selecteze persoanele cele mai potrivite. OperaÃ
£iunea are ca scop obÃ
£inerea necesarului numeric Ã
Ÿi asigurarea unei calitÃÆ'Ã
£i a forÃ
£ei de muncÃÆ' atrase, pentru satisfacerea nevoilor organizaÃ
£iei, cu un minim de costuri. Recrutarea este o operaÃ
£iune complicatÃÆ', costisitoare, ce are un puternic impact asupra organizaÃ
£iei. Aceasta trebuie sÃÆ' se concentreze pe identificarea Ã
Ÿi atragerea personalului calificat. Succesul recrutÃÆ'rii depinde foarte mult de cà ¢t de bine este definit postul vacant, cà ¢t de exact s... ...de angajare, pentru a fi eficient atà ¢t pentru companie, cà ¢t Ã
Ÿi pentru viitorul angajat, trebuie privit cu seriozitate Ã
Ÿi trebuie sÃÆ' urmeze anumiÃ
£i paÃ
Ÿi. Angajatorul, à ®n momentul desfÃÆ'Ã
ŸurÃÆ'rii procesului de angajare, are à ®n vedere satisfacerea nevoilor sale Ã
Ÿi a cerinÃ
£elor companiei, dar pentru a fi eficient acest proces, se recomandÃÆ' Ã
Ÿi luarea à ®n considerare a nevoilor candidaÃ
£ilor Ã
Ÿi identificarea unui punct comun ale celor douÃÆ' pÃÆ'rÃ
£i. ÃŽn acelaÃ
Ÿi mod, viitorul angajat trebuie sÃÆ' ia à ®n considerare nevoile companiei atunci cà ¢nd este antrenat à ®n procesul de angajare, urmà ¢nd ca dupÃÆ' decizia finalÃÆ' sÃÆ' poatÃÆ' sÃÆ'-Ã
Ÿi negocieze propriile nevoi. Este importantÃÆ' cunoaÃ
Ÿterea atà ¢t de cÃÆ'tre companie, cà ¢t Ã
Ÿi de cÃÆ'tre candidaÃ
£i, a paÃ
Ÿilor unui proces de angajare Ã
Ÿi adaptarea pÃÆ'rÃ
£ilor implicate la acestea, pentru creÃ
Ÿterea Ã
Ÿanselor fiecÃÆ'rei dintre pÃÆ'rÃ
£i de a-Ã
Ÿi satisface nevoile.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.